Звернення Голови Держспоживінспекції з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області
Шановні споживачі Миколаївської області!
Питання захисту прав споживачів від небезпечних товарів та неякісних продуктів харчування у роботі Держспоживінспекції України завжди було пріоритетним, а нині є вельми гострим, оскільки наближаються новорічні свята. Запевняю вас, що Інспекція з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області сьогодні, за наказом Голови Держспоживінспекції України Орєхова С.М., працює у посиленому режимі, та кожен день приймає звернення від громадян як поштою, так і на особистому прийомі, а також надає підтримку шляхом забезпечення роботи телефонної «гарячої лінії».
Шановні споживачі, у разі порушення ваших прав як споживачів, звертайтесь за їх відновленням до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області, телефонуйте на «гарячу лінію» за телефоном 477250 надсилайте свої звернення чи приходьте особисто до нашої Громадської приймальні за адресою: м. Миколаїв, вул. Шевченка, 58, або на сторінки соціальних мереж: dpssmk.gov.ua.
Прошу вас, пам’ятайте, що сфера дії Закону України «Про захист прав споживачів» не розповсюджується на відносини між продавцем і покупцем, у разі якщо продукція (товар) була придбана в місцях несанкціонованої торгівлі – «стихійних ринках». При цьому, звертаю вашу увагу на те, що товари, придбані у таких місцях, пов’язані з підвищеним ризиком для вашого життя і здоров’я.
Давайте разом не дамо зіпсувати вам свята!
Не витрачайте свої здоров’я та час.
Звертайтеся до професіоналів, які вас почують та вам допоможуть!
З повагою, начальник Інспекції з питань захисту прав споживачів у Миколаївській області