Вимоги законодавства у сфері виробництва та реалізації кормів

Первомайське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області активно проводить роз’яснювальну роботу серед підприємців та підприємств, що провадять діяльність в сфері обігу кормів (виробництво, зберігання, реалізація, транспортування, пакування та перепакування), про необхідність проведення державної реєстрації потужностей не лише тим категоріям які потребують отримання експлуатаційних дозволів, а й всім іншим які займаються виготовленням, зберіганням, пакуванням та перепакуванням, транспортуванням та реалізацією кормів. Відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 року № 884 «Деякі питання реалізації Закону України «Про безпечність та гігієну кормів», яка затверджує:

Порядок видачі, переоформлення та анулювання експлуатаційного дозволу на потужність та видача його дубліката; Порядок здійснення державної реєстрації потужностей; Порядок формування Державного каталогу кормових матеріалів; Порядок формування та ведення Державного реєстру тверджень про властивості кормів, призначених для особливих поживних цілей.

До операторів ринку доведено про необхідності проведення державної реєстрації потужностей, всіх форм власності, які використовуються на будь якій стадії виробництва та/або обігу кормів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, такі як магазини, ветеринарні аптеки, зоомагазини, що провадять роздрібну та оптову реалізацію кормів, а також склади, де відбувається зберігання кормів. В 2025 році на 8 сайтах органів місцевого самоврядування було розміщено статті: «ЩОДО ВИРОБНИЦТВА ТА/АБО ОБІГУ КОРМІВ», «Увага! Операторам ринку з виробництва та/або обігу кормів», «Державна реєстрація потужностей з виробництва та обігу кормів», проведено  – 30 бесід з операторами ринку. В результаті проведеної роботи в 2025 році – 21 суб’єкт господарювання зареєструвався і було припинено діяльність 2-х суб’єктів господарювання діяльність яких, пов’язана з обігом кормів з скасуванням особистих реєстраційних номерів.