Вимоги до оформлення звернень громадян

Кількість звернень громадян міста Миколаєва з приводу порушення їх законних прав і інтересів у галузі санітарного законодавства в поточному році залишається на рівні попередніх років.

Реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян пропозиції, викривати їх недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів регулює Закон України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96.

Відповідно до закону звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або в усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути подано як окремою особою так і групою (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідним роз’ясненням не пізніше як через 10 днів від дня надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Термін розгляду має бути не більше одного місяця від дня надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні  питання неможливо, керівник або його заступники встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

Громадянина письмово повідомляють про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

У разі виникнення питань, що відносяться до повноважень Держпродспоживслужби,  звернення надсилати на адресу:

Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області,

пр. Центральний, 288,

м. Миколаїв, 54003,

dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua

Контактний телефон (0512)30-43-26