Відділ захисту споживачів підбив підсумки роботи за липень 2017 року.

Нагальними питаннями роботи управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області є розгляд письмових та усних звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів, з наданням їм відповідної консультативної та юридичної допомоги, із подальшим супроводом справ у судових установах за необхідності.

Протягом липня поточного року отримано 37 скарг від споживачів, з них 25 письмові скарги, 12 отримано з урядової «гарячої лінії» та «гарячих ліній» ОДА.

В ході аналізу звернень щодо якості непродовольчих товарів встановлено, що найбільша кількість звернень стосується якості побутової техніки, мобільних телефонів та комп’ютерів, якості взуття, меблів, тощо.

Так, до управління звернувся споживач стосовно придбання в 2016 році в мережі магазинів  в м. Чернівці ноутбуку ТМ «Асус» за ціною 15234,0 грн, в ході експлуатації якого на дисплеї апарату з’явилась біла пляма. Сервісним центром заявнику було відмовлено в проведенні гарантійного ремонту з причини начебто механічного пошкодження апарату. В ході проведення позапланового заходу, виконуючи припис управління приватним підприємцем, працівники якого прийняли апарат на гарантійне обслуговування, була проведена незалежна експертиза в Одеському НДІ судових експертиз. За результатом експертизи механічні пошкодження не підтвердились. Керівництво мережі  прийняло рішення про повернення заявнику  вартість ноутбуку по ціні продаж 2017року, а саме 19,0 тис.грн.

До управління надійшло звернення покупця щодо порушень його прав як споживача в частині відмови в розірвані договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за неякісний товар (Гіроборд UFTMoonwalker 8,5 blackSN: 1333/1453) грошової суми .

Управлінням, керуючись вимогами п.1 ч.1 ст. 4, ч.1 ст. 5, п.1 абз. 2 ч.1 ст. 8, п. 2 ч. 4 ст. 17,  п. 1 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XIIвід 12.05.1991 із змінами та доповненнями, п. 1 ч.2 ст. 678 Цивільного Кодексу України № 435-IV від 16.01.2003, суб’єкту господарюванню був наданий запит щодо припинення порушень  прав  споживача.

За результатами проведеної роботи споживачу були повернуті кошти за неякісний товар в повному обсязі в розмірі 12999,00 грн. (дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн..),

 Загалом протягом місяця споживачам було повернено 36,3 тис грн. за неякісні товари та неякісно надані послуги.