Вчимося захищати свої права!

 

unnamed

Щодня до Управління захисту споживачів надходять скарги від споживачів:  у телефонному режимі,  поштою та електронною поштою, на Урядову гарячу лінію та на особистому прийомі громадян. Це скарги щодо надання послуг з енерго-, газо-, водопостачання, надання послуг ЖКГ, безоплатного усунення недоліків складної та дрібної  побутової техніки, заміни неякісного товару, повернення коштів тощо. На сьогодні 80% скарг вирішуються на користь споживачів.

Наприклад, в серпні  до Управління звернувся споживач зі скаргою  на якість м’якого куточку, замовленого та придбаного в  меблевому магазині.

В ході огляду комплекту  спеціалістами були виявлені дефекти виробничого характеру та недоліки в зовнішньому вигляді товару (оббивка на  м’яких меблях  мала зборки, що псували товарний вигляд меблів).  Була складена довідка для відправлення претензії виробнику у  м. Запоріжжя.  Станом на 30.08.2016р. заявнику повернені кошти в сумі 58 600  грн.