Щодня до Управління захисту споживачів надходять скарги від споживачів: у телефонному режимі, поштою та електронною поштою, на Урядову гарячу лінію та на особистому прийомі громадян. Це скарги щодо надання послуг з енерго-, газо-, водопостачання, надання послуг ЖКГ, безоплатного усунення недоліків складної та дрібної побутової техніки, заміни неякісного товару, повернення коштів тощо. На сьогодні 80% скарг вирішуються на користь споживачів.
Наприклад, в серпні до Управління звернувся споживач зі скаргою на якість м’якого куточку, замовленого та придбаного в меблевому магазині.
В ході огляду комплекту спеціалістами були виявлені дефекти виробничого характеру та недоліки в зовнішньому вигляді товару (оббивка на м’яких меблях мала зборки, що псували товарний вигляд меблів). Була складена довідка для відправлення претензії виробнику у м. Запоріжжя. Станом на 30.08.2016р. заявнику повернені кошти в сумі 58 600 грн.