Управління захисту споживачів повідомляє:

Greater-Sins-2До управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області надійшло звернення фізичної особи  щодо придбання неякісної пари взуття .

З метою оперативного вирішення питання, викладеного у зверненні, спеціалісти управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області у телефонному режимі надали роз’яснення фізичній особі–підприємцю, щодо порушення ним вимог Закону України «Про захист прав споживача» та порекомендували відшкодувати споживачу сплачені кошти.

За результатами проведенної роз’яснювальної роботи, заявниця повідомила, що питання було вирішено таїї вимоги – задоволені  (підприємцем було повернуто споживачу кошти в сумі  3515,2 грн.)

До Головного управління надійшло звернення мешканця м. Миколаєва щодо придбання споживачем неякісного товару – обприскувача  вартістю 4045,0 гривень. Споживач прагнув обміняти товар неналежної якості або повернути кошти витрачені на покупку обприскувача. За даним зверненням, фахівцями управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід державного нагляду. За результатами розгляду справи, фізична особа-підприємець задовольнив вимогу споживача та повернув кошти за неякісний товар у повному обсязі. Відповідно до наданої споживачем розписки, він залишився задоволеним та повідомив про відсутність претензій до підприємця.

Спеціалісти Управління відвідали ряд закладів торгівлі у м. Вознесенськ та надали консультаційно-методичну допомогу щодо вимог до провадження відповідної господарської діяльності.

Представникам торговельних мереж надано інформацію про зміни у законодавчій сфері і про права та обов’язки суб’єкта господарювання, поради щодо оформлення «Куточка споживача» згідно з вимогами чинного законодавства