Сучасна, відкрита та ефективна – Держпродспоживслужба оновила фірмовий стиль

            Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів представила оновлений фірмовий стиль. Він став сучасним та лаконічним, щоб відповідати прагненню Держпродспоживслужби до трансформації у відкриту, ефективну та цифрову держструктуру.
          «Держпродспоживслужба стала на шлях змін. Ми закінчили десятирічну «паперову еру» служби і зараз трансформуємо її в інноваційну держструктуру. Відтак, внутрішні зміни в роботі Держпродспоживслужби повинні відображатися і назовні, адже візуальний стиль формує наш імідж та сприйняття серед громадськості, бізнесу та партнерів. Тому ми зробили його впізнаваним, сміливим та динамічним», — сказав Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.
            Ключовий елемент оновленого фірмового стилю — об‘єднана рукописна українська та латинська літера «Д», яка є візуалізацією щита, що символізує головну функцію служби — захист. Окрім того, трикутна висічка на літері «Д» — це уособлення трьох ключових напрямків діяльності служби. Вони також відображені у гаслі Держпродспоживслужби — «На захисті людей, тварин і рослин».
Оновлення фірмового стилю Держпродспоживслужби відбулося за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонд Східна Європа.