Сексизм у рекламі

Безумовно, реклама має значний вплив на бажання, свідомість вибору споживачів товарів та послуг. Не можна недооцінювати її дієвість.  Більше того, рекламний інформаційний продукт формує світогляд людей, для яких він створений. Зокрема, дискримінаційна реклама закріплює гендерні стереотипи, відображаючи ролі чоловіків та жінок.

Іноді, суб’єкти господарювання  використовують рекламний контент, що абсолютно не стосується пропонованого для реалізації продукту, з метою привернути увагу споживача, в будь – який спосіб. Нерідко таким способом являється використання дискримінаційної реклами, зокрема, дискримінаційною за ознакою статі.

Секси́зм – гендерна дискримінація за статтю.  Суть сексизму — погляди і поведінка, побудовані на традиційних стереотипах щодо статевих ролей.

Саме по собі це звучить досить невинно, але в реальності призводить до дуже серйозних негативних  наслідків — до дискримінації та приниження людей за ознакою статі, стверджень переваги однієї статі над іншою, приписування представникам кожної статі «визначених природою» занять, ролей, статусів і професій.

Відповідно ч. 1 ст. 8 Закону України «Про рекламу» у рекламі забороняється: наводити твердження та/або зображення, які є дискримінаційними  за ознакою статі; використовувати зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.

З метою споживання якісної реклами, у разі виявлення застосування подібного контенту на рекламоносіях, розповсюджених  територією Миколаївської області, просимо інформувати Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: пр-т. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003.

тел. (0512) 30-43-25, (0512) 30-43-14

E-mail: dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua

офіційний вебпортал: www. dpssmk.gov.ua