Реклама дитячого харчування, що треба знати
Реклама дитячого харчування є важливим інструментом інформування споживачів, але вона також має відповідати високим стандартам відповідальності та правової регуляції. В Україні рекламування продуктів для немовлят та дітей раннього віку контролюється низкою нормативно-правових актів.
Реклама дитячих сумішей початкових та дитячих сумішей для подальшого годування заборонена, крім випадків, передбачених статтею 25-2 Закону України «Про рекламу».
Дозволяється реклама дитячих сумішей початкових та дитячих сумішей для подальшого годування шляхом її розміщення:
- у спеціалізованих виданнях (у тому числі електронних) з питань догляду за дітьми грудного віку та/або дітьми раннього віку;
- у наукових фахових виданнях (у тому числі електронних);
- у матеріалах (у тому числі електронних), які поширюються на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики, призначених виключно для осіб, які мають кваліфікацію в галузі медицини, харчування або фармації.
Зазначена реклама може містити лише науково підтверджену інформацію, а також інформацію, яка не справляє враження, що штучне вигодовування є рівноцінним або має переваги порівняно із грудним вигодовуванням.
У маркуванні та рекламі необхідно зазначати інформацію про безумовну перевагу грудного вигодовування.
Забороняється використання малюнків або фотографій дітей грудного віку, а також інших зображень чи текстів, які ідеалізують такі продукти. Допускаються графічні зображення для полегшення впізнаваності продукту та ілюстрації методів його приготування.
Не дозволяється використання слів «гуманізований», «материнський», «адаптований» або похідних від них у будь-якій мові.
Контроль за дотриманням правил реклами дитячого харчування здійснює Держпродспоживслужба, яка може накладати штрафи та вимагати припинення незаконної реклами.
Порушення вимог щодо реклами продуктів дитячого харчування може спричинити:
- Зупинення розповсюдження реклами
- Адміністративні штрафи для рекламодавців та розповсюджувачів.
Реклама дитячого харчування повинна бути відповідальною, достовірною та відповідати чинному законодавству. Контроль за її дотриманням є важливим інструментом захисту прав споживачів, особливо сімей з маленькими дітьми.
Ми нагадуємо учасникам ринку про необхідність дотримання законодавства та закликає виробників, дистриб’юторів та рекламодавців до етичного ставлення у просуванні продукції для найменших споживачів.
У випадку виявлення вами реклами з порушеннями, звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області: dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua
-
16:11, 22 Квітня
Експорт українських яблук до Канади
-
14:51, 22 Квітня
Про забезпечення державного контролю за експортними операціями
-
11:01, 22 Квітня
Реклама і діти: як уберегти найменших споживачів?
-
17:49, 21 Квітня
Споживач, як учасник відносин у сфері Електронної комерції
-
14:59, 18 Квітня
Проведення весняної кампанії пероральної вакцинації диких м’ясоїдних тварин проти сказу на території Миколаївського району
-
14:03, 18 Квітня
Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області долучились до атестації майбутніх трактористів
-
11:55, 18 Квітня
Великдень наближається: як обрати безпечні продукти до святкового столу
-
11:05, 18 Квітня
Підозра на ящур чи блутанг? Негайно повідомте!
-
16:43, 17 Квітня
Кишкові інфекції: прості правила для щоденного захисту
-
16:14, 17 Квітня
Продовжується контроль за якістю питної води в пунктах розливу міста Миколаєва