Повернення коштів споживачу за товар неналежної якості

До Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області надійшло звернення споживача щодо затримки у виконанні гарантійного ремонту, відмові у обміні або поверненні коштів за товар неналежної якості, придбаний у відомій в місті Миколаєві мережі магазинів.

 

Під час розгляду звернення і споживачу і суб’єкту господарювання були надані консультації, на яких роз’яснено вимоги законодавства про захист прав споживачів, права та обов’язки сторін конфлікту.

В результаті вжитих Головним управлінням заходів, суб’єктом господарювання повернуто споживачеві кошти у розмірі вартості неякісного виробу 2499,00 грн. і виплачена компенсація у розмірі 600,00грн. (1% від вартості товару за кожен день затримання усунення недоліків понад обумовлений термін), про що споживач повідомив Головне управління в телефонному режимі/

До уваги споживачів!

У разі порушення продавцем (виробником) ваших прав споживача ви можете звернутись з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за електронною адресою:

                          dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua

В заяві необхідно вказати місцезнаходження та назву суб’єкта господарювання, який порушив ваші права споживача. Крім того, до заяви обов’язково необхідно  додати копії документів, на які ви опираєтесь у вашому зверненні, а саме: копії договору, копії розрахункових документів, копії ваших письмових звернень до суб’єкта господарювання з зазначеного приводу, копії його відповідей на Ваші звернення, в яких вам відмовлено в  реалізації вашого права споживача.