Контроль у сфері торгівлі, робіт та послуг

Відділ контролю у сфері робіт та послуг, відповідно до покладених завдань, бере участь у реалізації державної політики щодо здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів відповідно до повноважень визначених Законами України «Про захист прав споживачів», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та іншими нормативно-правовими актами у визначеній сфері діяльності, в адміністративних межах Миколаївської області.

П’ять кейсів з алгоритмом дій при порушення прав споживачів

Кейс 1: “Як написати заяву до Головного управління Держпродспоживслужби у Миколаївській області у разі порушення Ваших прав, як споживача”

Кейс 2: “Яким чином діяти споживачу у разі порушення суб’єктом господарювання умов договору про виконання робіт (надання послуг)”

Кейс 3:Яким чином діяти споживачу у разі придбання товару належної якості”

Кейс 4: “Яким чином діяти споживачу у разі придбання товару неналежної якості”

Кейс 5: “Яким чином діяти споживачу у разі порушення суб’єктом господарювання його права на обслуговування державною мовою”

Зразки заяв