Контактна інформація для звернень

Електронні звернення надсилайте на електронну адресу: 

Електронні звернення надсилайте на електронну адресу: 

Електронні звернення надсилайте на електронну адресу: 

за адресою: пр-т. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003

З питань подання звернень громадян звертатись за номером телефону:

0512-30-43-26

за адресою: пр-т. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003

З питань подання звернень громадян звертатись за номером телефону:

0512-30-43-26

Години роботи

пн. – чт.: 8:00 – 17:00 пт.: 8:00 – 15:45
обідня перерва
12:00-12:45

З питань отримання консультацій щодо захисту прав споживачів звертатись за номером телефону: 0512-47-38-53

за адресою: м. Миколаїв, вул. Шевченка, 58

Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”

Закон України “Про звернення громадян”

Указ Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Постанова Кабінету міністрів України “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа”

Постанова Кабінету міністрів України “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЕЛЕКТРОННИХ ЗВЕРНЕНЬ

Шановні відвідувачі сайту!

Інформуємо вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Не підписане електронне звернення, а також звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.