Аналіз вернень громадян у 2021 році

У 2021 році, відділом безпечності харчових продуктів управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, розглянуто 138 звернень громадян в тому числі 106 щодо порушень операторами ринку законодавства про харчові продукти (на потужностях торгівлі харчовими продуктами  83,  громадського харчування  23) та 32 різне. З числа звернень щодо порушеннь операторами ринку законодавства про харчові продукти:

  • 59 звернень мали відповідні обґрунтування для здійснення позапланових заходів державного контролю щодо дотримання операторами ринку законодавства.
  • 47 звернень не мали обґрунтовань (не містили достатньої інформації щодо найменування оператора ринку, точної адреси розташування потужності, детального опису порушень законодавства про харчові продукти, тощо), для здійснення позапланових заходів державного контролю.

По кожному не обґрунтованому зверненню, громадянам надано письмові роз’яснення про необхідність надання обов’язкової, для здійснення позапланових заходів державного контролю, інформації щодо суб’єкта господарювання, яким порушено законодавство про харчові продукти.

При проведенні державними інспекторами позапланових заходів державного контролю, у 37 випадках здійснено відбір зразків харчових продуктів на потужностях з роздрібної торгівлі харчовими продуктами та у 3 випадках на потужностях громадського харчування, для проведення лабораторних досліджень.

За результатами досліджень, невідповідностей не виявлено, зразки харчових продуктів відповідали вимогам законодавства про харчові продукти.