Алгоритм дій, як захистити себе від шахраїв під час ремонту техніки Увага споживачам! Будьте обізнані та обережні!
Багато хто з нас бачив на дошках об’яв під’їздів багатоквартирних будинків розміщені оголошення про комп’ютерних майстрів або майстрів по ремонту побутової техніки, які в будь-який момент терміново можуть прийти на допомогу і виконати ремонт та обслуговування комп’ютерної та побутової техніки.
На невеликих папірцях не багато інформації, є тільки красива фотографія, плюс обіцянки знижок, невисоких цін, подарунку антивірусу і зазначена робота майстра мало не в цілодобовому режимі, без вихідних.
УВАГА! Частіше за все, такі майстри техніку не полагодять, проте ви будете змушені сплатити значну суму коштів за сумнівну послугу «ремонту». В такому випадку зазначений сервіс має ознаки шахрайських дій.
На що необхідно звернути увагу
Щоб ремонт комп’ютера або ноутбука, іншої побутової техніки не завів вас в руки «шахраїв», в першу чергу, не варто звертати увагу на різні оголошення на під’їздах та стовпах. Крім того, стали з’являтися відповідні сайти в мережі інтернет з розміщенням подібних об’яв. Частіше всього це також можуть бути «шахраї», тому варто звернути увагу на відгуки споживачів про конкретного майстра чи сервісного центру, а також наскільки сайт заповнений. Річ у тім, що аферисти не переймаються тим, щоб якісно наповнити сайт чи власний профіль у соціальних мережах.
Розпізнати аферистів досить просто:
- Такі «фахівці» не називають точну ціну ремонту, поки його не закінчать, як правило, їх ціни завжди невиправдано завищені.
- Одразу оговорюйте з майстром прийнятну для вас вартість ремонту. У разі завищеної суми, без сумнівів відмовляйтеся від послуг.
- Чітко оговорюйте перелік послуг, які ви замовляєте.
- При прийманні роботи і підписання будь-яких документів, перевірте що саме зазначено в квитанції, і чи з усім ви погоджуєтесь, ставивши свій підпис. В квитанції повинно бути зазначено: дата, назва, адреса, контактні телефони сервісного центру, перелік робіт що зроблено та їх вартість, гарантійні зобов’язання щодо ремонту техніки, прізвище, ім’я по батькові майстра його підпис.
- Легко змінюють навіть справні деталі на запчастини гіршої якості.
- Дуже часто не вважають за потрібне ремонтувати техніку при замовнику, а забираючи її з собою не залишають клієнту жодних документів.
- В оголошенні майстер пише, що живе поруч, але зазвичай їхати буде на вашу адресу не менше години.
- Де конкретно знаходиться офіс чи майстерня з’ясувати споживачеві не вдається, найчастіше ці майстри посилаються на Центральний офіс в Києві, Дніпрі, тощо.
- Псевдо комп’ютерний майстер ніколи не розраховує на повторний контакт. Замовника або заносять в чорний список телефону або будуть тривалий час перенаправляти між Центральним офісом і майстрами.
- Є ще один важливий момент: якщо замовник пропонує привезти техніку до майстра (в офіс, майстерню, сервіс, тощо), той відмовляється і всякими шляхами намагається напроситися в будинок. Це може бути небезпечний дзвіночок, оскільки шахраї оглянуть квартиру чи будинок і в подальшому можуть навести на неї злодіїв. Так вони збирають інформацію про житло і про його мешканців.
Найбільше від комп’ютерних майстрів, «що живуть поруч», страждають пенсіонери, які погано розбираються в техніці або ведуться на обіцяні для них знижки. Тому, щоби не наражати літніх людей на небезпеку, обговоріть цю проблему з ними заздалегідь, запропонуйте їм свою допомогу, у випадку необхідності.
Пам’ятайте! Якщо виходить з ладу комп’ютер, ноутбук або інша побутова техніка – необхідно викликати кваліфікованих майстрів з перевірених організацій. Зазвичай такі майстерні або сервісні центри відомі у місті, мають стаціонарні офіси, працюють відкрито надаючи квитанції та гарантію на виконані послуги з ремонту.
-
12:00, 19 Січня
Про підсумки роботи сектору контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства за 2024 рік
-
19:15, 17 Січня
Щодо випадку АЧС в дикій фауні Первомайського району
-
18:00, 17 Січня
Профілактика та боротьба зі сказом у Миколаївській області
-
16:43, 16 Січня
Роз’яснення щодо ведення насінницької документації
-
15:08, 16 Січня
Підсумки роботи сектору контролю за регульованими цінами управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за 2024 рік
-
14:36, 16 Січня
Опубліковано секторальний план державного ринкового нагляду на 2025 рік
-
13:58, 16 Січня
Щодо реалізації продуктів подвірного забою
-
13:40, 16 Січня
Щодо випадку АЧС в с. Улянівка Баштанського району
-
18:46, 15 Січня
Про підсумки роботи відділу ринкового та метрологічного нагляду управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за 2024 рік
-
18:33, 15 Січня
Відбулось навчання державних фітосанітарних інспекторів щодо впровадження електронних фітосанітарних сертифікатів в системі Phytosanitary Inspection System (PHIS)