ВИМОГИ ДО РОБОТИ ПЕРУКАРЕНЬ

В період з 24.03.2021р. по 04.04.2021р. перукарні та салони краси працюватимуть тільки за попереднім записом.

Робота перукарень та салонів краси повинна здійснюватися відповідно до вимог Постанови Головного Державного санітарного лікаря України «Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в перукарнях та салонах краси  на період карантину у зв’язку з поширенням    коронавірусної хвороби (COVID-19) »   від  09.05.2020 №20

– Перед початком зміни проведення температурного скринінгу усім працівника;

– Прийом здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, що дозволяє виключити контакт між клієнтами та забезпечити проведення необхідного прибирання/дезінфекції.

Очікування послуги повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням дистанціювання 1,5м.

– Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей, або осіб з інвалідністю, осіб похилого віку (повинні бути в респіраторі або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот).

– На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з яскравим вказівником про необхідність дезінфекції рук.

– Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше, ніж 1,5метри, з урахуванням розміщення клієнта за різних умов (сидячи, лежачи, тощо).

– Рекламні брошури, журнали повинні бути недоступні для клієнтів.

– Працівники перукарень та салонів краси повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички (ЗІЗ).

– Після кожного клієнта проводиться дезінфекція та поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти (ручки дверей, ручки крісел, раковини для миття волосся, полиці робочих місць), очищення/стерилізація інструментів багаторазового використання).

Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

-працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

-постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Використання багаторазових рушників заборонено;

– нанесення маркування, з метою  уникнення скупчення перед входом та дотриманням умов перебування в черзі з дотримання дистанції між клієнтами  не менше 1,5м;

– вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;

-централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.

– Працівники повинні дотримуватись правил особистої гігієни.