Підприємством стільникового зв’язку повернуто споживачу кошти за неякісний товар

Спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області допомогло споживачу повернути кошти в розмірі 2,4 тис. грн. за придбаний в магазині стільникового зв’язку неякісний непродовольчий товар.

Споживач звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області по допомогу стосовно розірвання договору купівлі-продажу із магазином після того, як йому продавцем, після забезпечення заміни неякісного товару на новий аналогічний товар, було відмовлено в наданні нового гарантійного терміну, а лише збільшивши його на час проведення гарантійного ремонту, чим самим порушено права споживача.

Після втручання спеціалістів Головного управління шляхом надання суб’єкту господарювання роз’яснень вимог законодавства про захист прав споживачів, господарюючим суб’єктом споживачу було повернуто сплачені грошові кошти в повному обсязі в розмірі 2,4 тис. грн

До відома громадян! Частиною дев’ятою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено:  у разі реалізації покупцем права на заміну товару або комплектуючого виробу неналежної якості на товар або комплектуючий виріб, що відповідає умовам договору, гарантійний строк на нього починає спливати з моменту заміни.