Контроль у сфері реклами

За 9 місяців 2019 року Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області при здійснені державного контролю за дотриманням законодавства про рекламу у сфері захисту прав споживачів реклами було перевірено

720 рекламоносіїв, з яких: 552 – у сфері зовнішньої реклами, 44 – у сфері внутрішньої реклами, 27 – на телебаченні та радіо, 33 – в друкованих ЗМІ, та 64 – на транспорті. При цьому було виявлено 23 носія оприлюдненої реклами, зміст якої не відповідав вимогам Закону України «Про рекламу».     Основними видами виявлених порушень були не вміщення в рекламі відомостей про дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, всупереч вимогам ч.5 ст. 8 Закону. Додатково було виявлено 2 рекламоносія зовнішньої реклами, які містили дискримінаційні за ознакою статі зображення напівоголеної жінки, нічим не пов’язані з рекламованою продукцією.

За наслідками виявлених порушень спеціалістами управління складено відповідні протоколи про порушення законодавства про рекламу, розглянуто 22 справи про порушення законодавства про рекламу суб’єктами рекламного ринку, на яких накладено штрафів на загальну суму 22,13 тис. грн.