ДО УВАГИ ГРОМАДЯН !

На сьогоднішній день всі перевірки суб’єктів господарювання врегульовано Законами України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закони).

Законами визначено проведення органами державного нагляду (контролю) планових та позапланових перевірок суб’єктів господарювання. Однією з підстав у проведенні позапланових перевірок є обґрунтоване звернення фізичної особи про порушення, що спричинили шкоду її правам, законним інтересам, здоров’ю в наслідок придбання неякісних товарів в тому числі харчових продуктів, отримання неякісних послуг тощо у суб’єктів господарювання. Позапланова перевірки в такому випадку проводиться за погодженням органу, визначеного Законами.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області періодично надходять звернення громадян (скарги) про придбання неякісних товарів в тому числі харчових продуктів, отримання неякісних послуг тощо у суб’єктів господарювання. В більшості, у зверненнях відсутня необхідна інформація про суб’єктів господарювання, а саме – їх назва та адреси місця здійснення ними діяльності де заявник придбав неякісний товар, отримав неякісні послуги, або встановив інші порушення допущені суб’єктом господарювання тощо. Таким чином, відсутність вичерпної інформації у зверненнях, позбавляє таке звернення статусу обґрунтованого, що в свою чергу не надає можливості отримати погодження на перевірку відповідного суб’єкта господарювання.

Відповідно до вищезазначеного Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області звертається з проханням до громадян з наступними пропозиціями:

  1. В своїх зверненнях (скаргах) обов’язково зазначати назву суб’єкта господарювання та адресу його місця здійснення господарської діяльності .
  2. При наявності підтверджуючих документів про порушення прикладати до звернення їх копії.